معرفی

در دنیای امروز سرعت پیشرفت با توجه به راندمان کار ارزیابی و سنجیده می شود. صنایع نیز برای افزایش راندمان خود می بایست در وقت وهزینه خود صرفه جویی کنند تا بتوانند با حداقل هزینه و انرژی میزان تولید خود را افزایش دهند. در صنایع الکترونیکی نیز برای تولید مدارهای پیوسته و گسترده متشکل از ریز قطعات الکترونیکی بایستی به گونه ای خاص برای تولید این نوع مدارها انجام پذیرد. بنابراین استفاده از تجهیزاتی همچون حوضچه های قلع ثابت و موج دار(ویو) برای تولید مدارهای پیوسته امری لازم می باشد. 

اما برای کار در این سطح از فناوری نیازمند موادی میباشد که به لحیم پذیری ریزقطعات الکترونیکی روی مدارهای پیوسته (PCB) کمک نماید. مایع فلکس های مخصوص برای این منظور طراحی میشوند که به سرعت لحیم پذیری کمک نمایند تا هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی شود و از طرفی امکان اتصال برای ریزقطعات به مدار پیوسته را فراهم نماید.

روش کار و مشخصات فنی

ربوآ 26 به شماره فنی R26 محصولی بومی سازی شده شرکت بهسازان پوشش آتروپات می باشد که تحت نام تجاری (برند) پیمان پوشش ارایه می شود. ربوآ26 با خصوصیات ویژه برای این منظور طراحی شده تا در هنگام کار کمترین تلفات، عدم اتصال مواد آلیاژ لحیم قلع، به مدار پیوسته شود. ربوآ 26 پس از قرار گرفتن برروی مدار پیوسته بواسطه قلم مو یا اسپری شدن قابل استفاده می باشد. 

این محصول فاقد مواد مضره برای لحیم کاری با سیستم های حوضچه قلع ثابت و مواج می باشد. همچنین پس از لحیم کاری مدار پیوسته نیازی به شستوشو ندارد و در صورت لزوم پسماند حاصل از فلکس به آسانی توسط مواد رایج برای این کار منظور، حذف و زدوده می شود.

این محصول در حجم های 250-1000 قابل عرضه می باشد.

شما می توانید جهت کسباطلاعات بیشتر از کاربرد و نحوه استفاده از این محصول برکه فنی محصول را از لینک زیر دریافت نمایید.

مایع فلکس برد الکترونیکی R26

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *