معرفی 

از جمله موارد استفاده از فلکس های لحیم کاری در صنایع تولید پنل های خورشیدی می باشد. پنل های خورشیدی که توسط ریبون های خاصی به یگدیگر متصل هستند در کنار یگدیگر قرار گرفته وتولید برق از طریق جذب نور خوشید را میسر می سازند. ریبون های اتصال دهنده پنل ها سیم های مسی هستند که توسط آلیاژ قلع روکش شده اند. برای اتصال این ریبون ها به سطح پنل نیاز است تا ریبون و پنل هردو به مواد فلکس آغشته شوند تا اتصال برقرار شود.

روش استفاده و مشخصات فنی

فلکس لحیم ربوآ به شماره فنی R52 تولید شده در شرکت بهسازان پوشش آتروپات تحت نام تجاری پیمان پوشش طراحی و تولید می شود. ربوآ 52 از فرمول خاصی برخوردار می باشد که توانایی اتصال ریبون های قلع اندود شده  به  پنل خورشیدی را میسر می سازد. 

برای استفاده از این محصول کافی است مقدار مناسبی از مایع فلکس روآ 52 را به محل مورد نظر اسپری یا توسط قلم مو آغشته سازی کنید و سپس اقدام به عملیات لحیم کاری نمایید.

این محصول از فرمولاسیون خاصی برخوردار می باشد که از بوجود آمدن پسماند مضره جلوگیری نموده و همچنین فاقد این نوع مواد می باشد و در طولانی مدت باعث خورندگی محل قلع کاری شده نمی شود. این محصول در بسته بندی 1 و 4 لیتری قابل تهیه می باشد و شما می توانید با ثبت سفارش حجم دلخواه خود را دریافت و استفاده نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *